KENDİME YAZILARIM
Türkiye sosyolojisi siyaset ekonomi tarih felsefe ve genel kültür düzeyinde makaleler

NASIL KİLO VERİLİR

Nasıl kilo verilir fazla kilolardan nasıl kurtulurum
kilo nasıl verilir
Nasıl kilo verilir fazla kilolardan nasıl kurtulurum

Nasıl kilo verilir fazla kilolardan nasıl kurtulunur

Bugün 5 Mayıs 2012 yakın zamanda kalp krizi sonrası anjiyo oldum, biraz sıkıntılı bir operasyon olduğu için bir buçuk ay hareketsizlik sonucu 15 kilo geldi zaten kilo sorunu vardı
Bugün itibarı ile 124.50 kg'a çıktım
Nefes darlığı başladı göbek etrafı şambrel lastiği gibi bir görünüme sahip oldu
Alttaki fotoğrafı görünceye kadar farkında olmadığım bir çirkinlik
Nasıl kilo verdim

Böyle devam etmesi hiç mümkün değil
Ve bugün itibarı ile normal kiloya inme kararı verdim
Daha öncede rejim yapmış ve yirmi kilo vermiştim
Uyguladığım diyet

Protein diyeti

Bu diyetle on yıl önce yirmi kilo verdim, bu kez hedef;
2023 yılı yılbaşına kadar 30 kilo
Oldukça iddialı bir rakam
Bende iddialı biriyim
Sabah kahvaltısında iki haşlanmış yumurta ile başladım.
Hedef günlük 10 000 adım
Aç kalmadan
Spor yapmadan, yürümeden kilo vermenin imkânsız olduğunu çok iyi biliyorum
Kilo vermeye niyetlenenin açlıktan nefesi kokmalı ki kilo verebilsin.
Yağ kütlem kas kütlesinin çok üzerinde, bunu tersine çevirerek kilo verebileceğimi düşünüyorum.
Hem yaşam tarzını hem de beslenme şeklini değiştirmeden anladım ki kilo vermek mümkün olmayacak.








Sabah kahvaltısı ve akşam yemeğim


2 haşlanmış yumurta, o kadar
Akşam yemeği
Üç yumurta ile omlet
Atıştırma
Bir avuç çerez
İki fincan kahve
Salata, o kadar


İlk on bin adımı bugün denedim, vücut tabiri caiz ise hamlamış, bacak kasları müthiş zorlandı, biliyorum, kolay bir şey yok
Bu otuz kiloyu
Yılbaşı'na kadar vereceğim, günlük hazırladığım makaleler ile gelişimi burada yayınlamayı düşünüyorum
Haydi bismillah