-->
zWZ3ZJ90R4zzhbql6NUZDSuEAK5vmsQ96TEJw5QR
Bookmark

DEMOKRATİK TURAN BİRLİĞİ

Demokratik Turan birliği nasıl kurulur


DEMOKRATİK TURAN BİRLİĞİ, Ülkeyi elit bir yapının , asli sahiplerinin yönetmesi gerektiğini düşünen milliyetçi ,sosyal demokrat biri olarak , diyorum ki ! 82 Milyon kardeşimdir , vatandaşımdır .

Turancılık fikri nedir

Lakin ,Benim Kimliğim sorulduğunda ;
Türk'üm demem bir realitenin ifadesidir .
Türküm demek .
  • Bir Kürt'e
  • Arap'a
  • Ermeni'ye veya diğerlerine üstünlüğümden ya da düşmanlığımdan değildir .
Bana düşmanlık etmedikleri müddetçe
Herkes var olsun, yerinde sağ olsun, ama biz Türk'üz.

Arap değiliz, ümmet değiliz, dünya ölçeğinde bir etnisite, Türkiye ölçeğinde ulusuz.

Turancı yerli ve milli den ne anlar.


Yerli ve milli denince de Türk'e ait olanı anlarız.
Herkesin kimliğine, kültürüne, yaşam hakkına saygı duyarız.
Onlar da bize saygı duysun.
Sosyal demokrasiye yakın , elitist görüşlü biriyim.
Benim kimliğime, varlığıma, tarihsel kültürel gerçekliğime, vatanıma, kendim gibi olma hakkıma bir saldırı varsa, bütün bu değerlerime sahip çıkmam, ırkçılık mıdır, ayıp mıdır?
Yanlış olan , bana başka kimlikler dayatılması, varlığıma düşmanlık değil mi?
Ben diyorum ki;
  • Varlığımıza kast etmiş, yurdumuza göz dikmiş dahili ve harici bedhahlara karşı ben Türk'üm,
  • Türkiye benim vatanım,
  • Demokratik, laik hukuk devleti benim ülküm .
  • Atatürk rehberim,
  • Bağımsızlık şiarım,
  • Bunlar için savaşırım.

Turancılık sahte milliyetçilik değildir   

Öncelikle Türkçülük, Turancılık, Ülkücülük gibi kavramları tepe tepe sömürmüş, bunların içini boşaltmış ;
Türk'ü ümmetleştirme projesinde taşeron olan maskeli mafyatik oluşumlardan bu kavramları çekip alarak başlanmalı!
Türkçüyüm deyip
  • Ümmetçiliği aşılayanlara !
  • Vatan, millet, bayrak deyip :
  • Emperyalizme hizmet edenlere,
Turancıyım deyip :
  • Emperyalizmin sömürüsüne aracılık edenlere karşı gözünü açıp, mücadele etmekle işe başlamak şart!
Ben Tanrı Dağı kadar Türk'sem,
Hira tepeciği kadar Müslim olmaya ihtiyacım yoktur.

Çatı Türklük , altında tüm inançların serbest ve özgürce yaşandığı bir inanç sistemi 


Dilim Türkçe ise "Rabce" deyip , Arapçayı ana dil yapmaya ihtiyacım yok.
Benim tarihim 1400 yıl önce Ortadoğu çöllerinde değil.
Binlerce yıl önce Sibirya'da başlayıp, dünyanın dört bir yanını kapsıyor.
Rehberim Atatürk'se,

Hilafete, şeriata, Bedevi töresine değil :
Evrensel uygarlık değerlerine,
Demokrasi, hukuk, insan hakları, eşitlik, sosyal adalet, barışa ihtiyacım var, bunlara odaklıyım.

Türk kavramını önemsiyor özümsüyorum


Türleri Irkçı, faşist, saldırgan, ilkel, kanunsuz, vandal, katil ruhlu, hastalıklı zihniyetlerinin adı olarak kullananlarla sorunum var.
Bu Türk'e hakarettir.
Türk kavramını :
Aklın, bilimin, hukukun, adaletin, barışın insan olmanın adı yapmak benim ülküm.

Turancılık ülküm 

Turancılığı kin nefret yüklü, eli silahlı, ruhu kara tiplerin İslamı başka coğrafyalara yayma ideolojisinin adı yapanlarla sorunum var.
Bu kavramı, tarihsel süreçte kazandığı olumsuz anlamsal içerikten kurtarıp, yeniden yorumlamak lazım.

Rönesans, reform, sanayi devrimi yapıp, demokratik, laik seküler toplum aşamasına geçmiş, Avrupa halkları ortak kültürel, siyasal değerleri dolayısıyla, siyasi, ekonomik bir bölgesel pakt, işbirliği örgütü olarak, Kapenhag, Helsinki kriterleri temelinde bir birlik oluşturdular.

Turancılık ve bölgesel paktlar

Ülkelerin, siyasal ve ekonomik güç ve istikrar için, beka için bölgesel paktlarda yer almaya, güç birliğine gereksinimi var.
Türkiye, tarihsel olarak hem Türk dünyası hem de Avrupa uygarlığı ile ortak değerlere sahip.
Neden Avrupa Birliği örneğinde olduğu gibi;
Türkiye de kendi ile aynı kültür dairesinde olan soydaş, akraba, komşu ülke ve toplumlarla,
Demokratik, laik, hukuk devleti, çağdaş ekonomik ve siyasi değerler temelinde bir bölgesel pakt, örneğin;

Demokratik Turan Birliği

Oluşturmasın? Türkiye, aynı kültür dairesinde olan soydaş, akraba, komşu ülke ve toplumlarla,
Atatürk fikriyatı ve ilkeleri doğrultusunda , 
Demokratik, laik, hukuk devleti, çağdaş ekonomik ve siyasi değerler, küresel barış şiarı temelinde bir bölgesel pakt olarak "Demokratik Turan Birliği" oluşturabilir.
Ülküm de hedefim de, beklentim de budur.



Yorum Gönder

Yorum Gönder

Yorumlarda lütfen saygılı olun