KENDİME YAZILARIM
Türkiye sosyolojisi siyaset ekonomi tarih felsefe ve genel kültür düzeyinde makaleler

Türkiye de mafya var mı en büyük mafya babası kim

Türkiye de mafya var mı en büyük mafya babası kim, Padişah izin vermezse, eşkıya kervan basamaz.
Türkiye de mafya var mı en büyük mafya babası kim

Türkiye de mafya var mı en büyük mafya babası kim, olmaz olur mu, ben Mafyayı gördüm.
Türkiye'de mafya her yerde

MAFYA HER YERDE

Yıl 1998 Manavgat'ta bir arsa satışı var, icradan, satışa iştirak için teminat parasını yatırdım, satış saatini bekliyorum, arkamdan bir ses.
-Birader
Döndüm üç kişi.
-Hayırdır dediler!
Anlattım.
İzbandut gibi üç kişi, dik dik yüzüme baktılar
Son derece kaba bir şekilde
Uza bakayım.
Anladım, yatırdığım teminatı geri çekerek ihaleden Vaz geçtim, hiçbir şey yapamamanın ezikliği içerisinde bir anlamda kuyruğu kıstırıp sessizce uzadım ...

Mafyayı gördüm.

Padişah izin vermezse, eşkıya kervan basamaz
Aynı yıl Mesut Yılmaz başbakanlığında, Yılmaz'ın tetikçisi A. Çakıcı, Türk Ticaret bankasının özelleştirilmesi aşamasında, Türk petrol holdingin sahibi Sn Aydın Bolak beyin, (kendimde holdingin bünyesinde taşeron olarak çalışıyorum) bankanın alımından vazgeçmesi için ailesini ölüm ile tehdit ediyordu.
Sn. Aydın Bolak yatırdığı teminatı yakmak bahasına ihaleden çekilmek zorunda kaldı.
Bankanın ihalesinden tehdit sonucu çekilen Sn. Aydın Bolak, o dönem Türkiye'nin 5 Milyar dolar şahsi servet ile 5. Büyük zengini idi.
Hızla çöktü, tüm mal varlığını kaybetti
Evet ben Mafyayı gördüm.

Sadece bugün değil, dünde vardı Mafya
Ben biliyorum
Sn. Erdoğan bilmiyor mu?
Muhalefet parti liderleri bilmiyorlar mı?
Muhalefet partileri üç maymunu oynuyor
Neden mi?
Dertleri temiz toplum, demokratik düzen, hakça ve adilce bir yönetim değil.
Rantın, üleşmenin, mala çökmenin başına kendileri geçmek istiyor.
Hepsi bu ..

Cumhur ittifakı hatalarından ve iktidar yorgunluğundan oy kaybediyor
Bu kayıpların durdurulabilmesi hatta ivmenin yukarı dönmesi için tarihi bir fırsat var Sn. Erdoğan için.

Derhal tam yetkili savcılar tayin ederek, ülkeyi mafya tasallutundan kurtaracak temiz eller operasyonu başlatabilir.
Lâkin ne iktidardan, nede muhalefetten böyle bir umut yoktur.

Türkiye'de Siyasetin amacı


Vatan millet, Din iman edebiyatı ile mal mülk ve güç sahibi olmaktır.
Böyle gelmiş böyle gider.
Türkiye'de mafya var mı diyenlere cevabım!
Bu ülkede gücü yeten yetene
Büyüğü küçüğümü olur.
Beline silah takan mafya olmuş



Ahmet Atam