KENDİME YAZILARIM
Türkiye sosyolojisi siyaset ekonomi tarih felsefe ve genel kültür düzeyinde makaleler

NASIL KİLO VERİLİR DİYET GÜNLÜKLERİM 1

Nasıl kilo verilir
Nasıl kilo verilir
Nasıl kilo verilir


Nasıl kilo verilir diye soracak olursanız, açlıktan nefesiniz kokmadan kilo verilmez, İlk yazımda belirttiğim gibi kilo vermede protein diyeti uygulamaya başladım, bu gün beşinci gün, sıkı bir diyet sonrası kiloların yavaş yavaş gitmeye başladığını hissediyorum, göbek biraz söndü, zorda olsa ayakkabımı giymeye başladım.

Kilolar nasıl gider 

Bu geçen günde ne yaptım
Ortalama 5 bin adım ile başladım, bir gün 10 bin adıma çıktım
İçtiğim suyun miktarını arttırdım
Şekeri ve ekmeği ise tamamen hayatımdan çıkardım, koklamıyorum bile

Geçtiğimiz hafta
Sabah kahvaltısı olarak
2 adet haşlanmış yumurta
1 kibrit büyüklüğünde peynir
4 küçük parça sosis ile geçirdim
Öğle yemeği yok
Çok sıkışırsam yarım avuç ceviz içi
Bol su
Şekersiz çay
Günde birkaç fincan sade kahve

Diyette Akşam yemekleri ise standart

Yemek öncesi bol salata
İçinde
Brokoli
Salatalık
Göbekli marul
Mısır, biraz tat versin diye
Yeşil biber, acısı olursa daha makbul
Ana yemek olarak da
1 parça kalçalı but

Ertesi akşam
Salata , Ispanak
Ertesi akşam
Salata, Yağsız köfte
Ertesi akşam
Salata, kuru fasulye
Karbonhidrat aut
Protein in 
Günde iki öğün yemek en az 5 bin adım, bol su



Kilo varsa hamur işi yok 

Gel de bu ekmek kadayıfına yutkunma şimdi
Yutkundum 
Ekmek hamur işi ve tatlıyı hayatımdan çıkardım
Elbette her gün aynı şeyleri yemek bir müddet sonra bıktırıcı, hatta tiksindirici dahi olabilir.
Lakin aç kalmadan
Açlıktan nefesiniz kokar halde gezmeden kilo vermenin mğmkğnstı yok
Kilo almak çok kolay
Vermek ise inanılmaz zordur
İrade ister, sabır ister.
Bu uyguladığım diyetin, daha önce işe yaradığını biliyorum, çünkü bu diyet ile
105 kilodan
84 kiloya altı ayda inmiştim

Fazla kilo ile yaşanmaz

Yemek yemeği çok seven biri olarak diyeti devam ettiremediğimden dolayı geçtiğimiz 7 yıl sonunda bu kez 114.5 kiloya çıkmıştım
Bu kilo ile yaşanmaz, kilo her türlü sağlık problemine beraberinde getiriyor çünkü.
  • Kalp
  • Şeker
  • Ve damar hastalıkları genelde sağlıksız beslenmenin sonuçları
Bizler Türk insanı olarak inanın beslenmiyoruz
Tabiri caiz ise, resmen tıkınıyoruz .

SONUÇ

Toparlayacak olursam geçtiğimiz hafta tükettiğim besinler
Yoğurt, yumurta, salata, tavuk haşlama, yağsız köfte, ıspanak, mantar ve iki kez çok az miktarda sosis .
114.50 Başlangıç kilosu
112 50 beş gün sonraki sonuç
Bir hafta için oldukça iyi bir rakam diye diye düşünüyorum
Önümüzdeki hafta, diyete yulaf ezmesi dahil edip , bir hafta sonra yeni bir yazı yazacağını, hedefin yine minumum iki kilo vermek



Ahmet Atam