KENDİME YAZILARIM
Türkiye sosyolojisi siyaset ekonomi tarih felsefe ve genel kültür düzeyinde makaleler

NEDEN YAZIYORUM

Makale yazma sebepleri,
Neden yazıyorum
Neden yazıyorum

Neden yazıyorsun diyorlar, sanki okuyan varmış gibi, kimseye yazmıyorum ki
Yazılarım kendime, Makale yazmak bir hobi olarak görülebilir, ancak aynı zamanda bir beceri ve bir anlamda sanat gibi geliyor, düşüncelerimizi ve fikirlerimizi net ve ilgi çekici bir şekilde ifade etmeyi de sağlıyor. 

Makale yazmak


Makale yazmak ayrıca, araştırma yapmayı, bilgi toplayarak ve kaynak kullanmak suretiyle kişisel gelişime de katkı sağlıyor. Makale yazmak, bence hem kişisel hem de profesyonel gelişim için faydalı bir uğraş diye düşünüyorum.
Kahvehanede boş boş oturup anastra muhabbeti yapmaktan daha iyi geliyor bana
Bu yaşta okumak ve okuduklarımdan aklımda kalanları paylaşmak.
Eşin dostun yok mu otur bir yerlerde muhabbet et 
İyide muhabbet edecek dost nerede?
Muhabbetler diyalogdan monoloğa dönmüş durumda, kimsenin kimseyi dinlediği yok ki, herkes köşe taşı gibi kendisini bir yerde konumlandırmış, kımıldamıyor, herkes her konuyu zaten biliyor, ben anlatayım sen dinle modunda.
Günlük siyaset sosyoloji teoloji Tarih ve felsefe konularında makaleler okumak, yeni yeni şeyler öğrenmek, bu yaştan sonra dahi kendini geliştiriyor olmak inanın çok daha heyecan ve keyif verici.
Bir blok sitem var kendime yazılarım adında, yazdıklarımın çoğunu sosyal medyada bile paylaşmıyorum, adı üstünde zaten kendime yazılarım.

Günde 300/500 civarı okuyan oluyor, google'ın raporlarına göre, benim gibi edebiyat bilgisinden pek nasibini alamamış biri için hiç de küçümsenecek bir rakam değil diye düşünüyorum.
Okudukça hiçbir şey bilmediğimi çok daha net görebiliyorum.
Eskiden bilgiye ulaşmak zordu.
Ya kitap satın alacaktın ya da kütüphaneye gidecektin.
Şimdi öylemi!
Bilgi parmaklarının ucunda, dizüstünde, o kadar yakın.
-----
Ahmet Atam