-->
zWZ3ZJ90R4zzhbql6NUZDSuEAK5vmsQ96TEJw5QR
Bookmark

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
Bugün benim doğum günüm

Bizim kuşağın doğum günlerini belirleyenler nüfus müdürlükleridir, bizim kuşağın çoğu aslına bakarsanız doğum tarihinin tam olarak ne gün olduğunu bilmez, ebeveynler ne zaman nüfus müdürlüğüne kayıt yaptırdılar doğum günü odur, doğum tarihi olarak benim bildiğim harman zamanı doğduğum, harmandan sonrada nüfusa kayıt ettirildiği, o kadar.

Doğum Günüm


Bugün benim doğum günüm. Bir yıl daha geride kaldı. 
Bir yıl daha yaşlandım. 
Ama bu beni üzmüyor. 
Çünkü her yıl yeni bir deneyim, yeni bir anı, yeni bir başlangıç demek benim için.

Doğum günleri, hayatımızın dönüm noktaları. 
Yeni bir sayfanın açıldığı, yeni hedeflerin belirlendiği günler. 
Bu özel günde, beni unutmayan, doğum günümü kutlayan herkese teşekkür etmek istiyorum.

Siz olmasanız, bu günlerin hiçbir anlamı olmazdı. 
Siz olmasanız, hayatımın bu kadar güzel olmazdı. 
Siz olmasanız, ben ben olmazdım diye düşünüyorum.

Siz bana sevginizi, desteğinizi, ilginizi ve şefkatinizi sunuyorsunuz. Bu benim için paha biçilemez bir hediye.
Umarım yeni yaşımda da yanımda olursunuz. 
Umarım yeni yaşımda da beni mutlu edersiniz

Bugün benim doğum günüm. 
Bir yıl daha geride kaldı. 
Bir yıl daha yaşlandım ama bir yıl daha olgunlaştım. 
Hayatımda birçok şey değişti, birçok şey öğrendim.
Ama değişmeyen tek şey, sevdiklerimin yanımda olması.

Doğum günleri, insanın hayatının dönüm noktalarından biridir. 
Yeni bir yaşın başlangıcı, yeni bir dönemin başlangıcı. 
Bu özel günde, sevdiklerinin yanında olmak, onların sevgisini hissetmek, emin olun insanın kendini daha iyi hissetmesini sağlıyor.

Ben de bugün, sevdiklerimin sevgisiyle çevrili olduğum için çok mutluyum. 
Bana doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ediyorum. 
Sizin sayenizde, bugün benim için çok özel bir gün oldu.
Yıllar geçiyor, ben büyüyorum ama kalbim hep çocuk kalıyor Sevdiklerimle birlikte olduğum her an Dünyanın en mutlu insanı oluyorum
Yeni bir yaş daha geldi Yeni umutlar, yeni hayaller 
Dilerim ki bu yıl, benim için En güzel yıl olur

Bugün benim doğum günüm. 
Bir yıl daha yaşlandım. 
Ama bu yaşlanmak değil, olgunlaşmak. 
Her geçen gün daha çok şey öğreniyorum, daha çok büyüyorum. 
Hayatta yaşadığım her şey benim için birer deneyim, birer anı.

Doğum günlerim benim için her zaman özel olmuştur, kimseye hissettirmesem de, Çünkü bu gün, ailem ve arkadaşlarımın beni hatırladığı, bana değer verdiği gündür. 
Onların bana olan sevgisi ve desteği beni her zaman mutlu etmiştir.
Bugün benim doğum günüm ve ben çok mutluyum. 
Çünkü beni seven ve değer veren insanlarla birlikteyim. 
Onların varlığı benim için dünyanın en büyük armağanı.
Sevdiklerimle birlikte, sağlıkla, mutlulukla Nice yıllara...

Doğum günlerinin insanın hayatındaki önemine vurgu yapıyorum. 
Doğum günlerinin, yeni bir yılın başlangıcı, yeni bir dönemin başlangıcı olduğunu biliyorum. Ayrıca, sevdiklerinle birlikte olmak, insanın kendini daha iyi hissetmesini sağladığını ifade ediyorum.

Umarım bu yazı, doğum günümü anlamlandıran ve doğum günümü kutlayanlara teşekkür etmek adına faydalı bir yazı olmuştur, iyi ki varsınız.
Yorum Gönder

Yorum Gönder

Yorumlarda lütfen saygılı olun