Yalnızlık terapisi

Yalnızlık terapisi, Bazı ruhlar daha fazla acı çekiyor ve çevreleri tarafından kendilerini daha fazla tehdit altında hissediyorlar. En çok evde yalnız kaldıklarında mutlu olurlar. Yani yalnızlık terapisi uyguluyorlar kendi kendilerine ve ben de onlardan biriyim galiba.

Yalnızlık terapisi


Bu yüzden bu blogu yazmaya karar verdim. Kendimi ifade etmenin ve benzer hisler yaşayan insanlarla bağlantı kurmanın bir yolu olarak. 

Belki de siz de böylesinizdir. 

Belki de siz de hayatın zorluklarıyla başa çıkmak için kendinize bir sığınak arıyorsunuzdur.


Eğer öyleyse, burada yalnız değilsiniz. 

Bu blogda, kendimi nasıl tanıdığımı, nasıl geliştirdiğimi ve nasıl mutlu olduğumu paylaşacağım. 

Ayrıca, ilham verici hikayeler, tavsiyeler, kitaplar, filmler ve müzikler de paylaşacağım. 

Hepsi size yardımcı olmak ve sizi motive etmek için.

Bu blogu okurken, kendinizi daha iyi hissetmenizi ve hayata daha farklı bir açıdan bakmanızı umuyorum. 


Yalnızlığı tercih etmek yorgun ruh ve beden için bir anlamda iyi bir ücretsiz terapi değil midir? 

Bu soruyu kendime sık sık soruyorum. 

Çünkü ben yalnızlığı seviyorum. 

Evet, yanlış duymadınız. 

Yalnızlığı seviyorum ve bunun için hiç pişman değilim. 

Yalnızlık bana kendimi daha iyi tanıma, hayatıma yön verme, hedeflerime odaklanma ve en önemlisi de mutlu olma fırsatı veriyor. Yalnızlık benim için bir tercih, bir yaşam biçimi, bir özgürlük.


Yalnızlığı tercih etmek demek, insanlardan kaçmak veya sosyal hayattan uzaklaşmak demek değil. 


Tam tersine, yalnızlığı tercih eden insanlar, kendilerine zaman ayırarak daha sağlıklı ve dengeli ilişkiler kurabiliyorlar. 

Çünkü onlar, başkalarının beklentilerine göre değil, kendi istek ve ihtiyaçlarına göre yaşayabiliyorlar. 

Yalnızlık, insanın kendisiyle barışık olmasını sağlıyor.


Yalnızlık aynı zamanda yaratıcılığı da tetikliyor. 

Yalnız kaldığım zamanlarda, hayal gücümün sınırlarını zorlayarak yeni fikirler üretiyorum. 

Yazıyorum, çiziyorum, müzik dinliyorum, kitap okuyorum, film izliyorum... Kısacası, yalnızlığın tadını çıkarıyorum. 

Yalnızlık bana ilham veriyor.


Yalnızlık ayrıca kişisel gelişim için de harika bir fırsat. 

Yalnız kaldığımda, kendimi daha iyi tanımak için çeşitli testler yapıyorum, online kurslara katılıyorum, podcastler dinliyorum, meditasyon yapıyorum... 

Böylece hem bilgimi hem de becerilerimi artırıyorum. Yalnızlık bana öğrenme şevki veriyor.


Yani anlayacağınız, yalnızlık benim için bir nimet. Yalnızlığı tercih etmek yorgun ruh ve beden için bir anlamda iyi bir ücretsiz terapi değil midir? Ben kesinlikle öyle düşünüyorum.  


Ahmet ATAM


0 Yorumlar

Yorumlarda lütfen saygılı olun