KENDİME YAZILARIM
Türkiye sosyolojisi siyaset ekonomi tarih felsefe ve genel kültür düzeyinde makaleler

SOLCULARDAN KOMİNİSTLERDEN NEFRET EDİYORUM

koministler moskova ya
solculardan ve koministlerden nefret ediyorum

BU SOLCULARDAN NEFRET EDİYORUM

Tüm koministler Moskova'ya , Ben bu solculardan nefret ediyorum ,Yahu , bunlar nasıl insanlar bilmem ki , Eşitlik diyorlar
Adalet diyorlar , Özgürlük diyorlar , Herkese güvenceli iş ,Herkese güvenceli gelecek
Herkese aş diyorlar . Zengin yoksul olmasın ,Toplum sınıfsız , Kış günü herkesin evi barkı olsun diyorlar .

Ben bu solculardan ve kominist'lerden neftet ediyorum


  1. Çocuk işçiler
  2. Çocuk gelinler olmasın diyorlar
  3. İnsanlar sömürülmesin
  4. Emeklerinin karşılığını alsın diyorlar
  5. Hastane kapılarından
  6. Okul kapılarından döndürülmesin diyorlar
  7. Herkes için parasız sağlık
  8. Parasız eğitim diyorlar

Vallahi bu solculardan nefret ediyorum


  • İnsan ayrımı yapmıyorlar
  • Sen Türksün
  • Sen Kürtsün
  • Sen alevisin
  • Sen sünni'sin demiyorlarSen başı açıksın
  • Sen başı kapalısın demiyorlarSen siyahsın
  • Sen beyazsın demiyorlarSen Diyarbakır'lısın,sen teröristsin
  • Sen Yozgat'lısın,sen faşistsin demiyorlar
  • İnsana insan oldukları için değer veriyorlar

Billahi bu solculardan ve koministlerden nefret ediyorum


  1. Doğayı seviyorlar
  2. Temiz bir doğa
  3. Sağlıklı bir çevre diyorlar
  4. Doğayı talan eden HES'lere 
  5. Rant için yapılan köprülere hayır diyorlar
  6. ODTÜ'de ağaç kıyımına hayır diyorlar
  7. Ankara nefes alsın
  8. Dünya nefes alsın
  9. Çocuklarımız nefes alsın diyorlar

Nefret ediyorum bu solculardan


  • Hırsızlığa
  • Vurguna
  • Soyguna
  • Yolsuzluğa
  • Rüşvete
  • Talana cephe alıyorlar.
  • Halkın vergilerini halka hizmet olarak döndürmeyip
  • Cebe indirenlere lanet okuyorlar
  • Halkını seviyorlar
  • Ülke insanını seviyorlar

Nefret ediyorum bu solculardan

  1. Savaşlara 
  2. Emperyalizme hayır diyorlar
  3. Savaşı zenginler çıkarır
  4. Yoksullar ölür diyorlar
  5. Savaş zenginlerin terörüdür 
  6. Çocuklar öldürülmesin diyorlar
  7. Barış diyorlar
  8. Halklar kardeştir diyorlar
  9. Dostluk insanca yaşam
  10. Tam bağımsız Türkiye diyorlar

Nefret ediyorum bu solculardan


  • Biz dine karşı değiliz
  • Din sömürüsüne
  • Dini kullananlara karşıyız diyorlar
  • Yoksullara din iman
  • Zenginlere han hamam
  • Yoksula ancak öbür dünya cennet
  • Zengine her daim bu dünya cennet
  • Diyen afyonculara
  • Bu dünyayı yoksullara cehennem
  • fakat :
  • Zenginlere cennet eden kapitalizme karşı direniyorlar
  • Yoksullar için
  • Bu dünyayı da cennete çevirmek
  • Kısacası .
  • Başka bir dünya mümkün diyorlar

Nefret ediyorum bu solculardan

Nerede bir ezilen
Nerede bir sömürülen
Nerede bir mazlum
Nerede bir ötekileştirilen varsa
Onun yanında oluyorlar
Sen ben farkı bilmiyorlar
Ezildikten sonra hepimiz şarabız diyorlar

sonuç

Gelin dayanışalım
Gelin birlik olalım 
Gelin insanca bir düzen kuralım diyorlar
Bizi birbirimize düşürenlere inat


Alıntıdır ;  Mehmet GÜLER