-->
zWZ3ZJ90R4zzhbql6NUZDSuEAK5vmsQ96TEJw5QR
Bookmark

ÜLKÜCÜ KİME DENİR

Ülkücü kime denir


Ülkücü kime denir, diye soracak olursanız, benim bir ülküm var, ulusumun ve insanlığın yükselmesi, ileri gitmesi, asıl ülkücü benim, seksen iki milyonu kapsayan tüm Anadolu'yu kucaklayan bir ülkücülük benim ki, benim tek bir ülküm var, Ulusumun ve insanlığın yükselmesi, ileri gitmesi...

Ülkücü kime denir ülkücü ne ister

Çakma ülkücüler , Onlar ise çek, senet mafyası, çete, katil, çakal, gerici siyasi zihniyette, çağ dışı görüşlere iman etmiş fanatiklerdir, asıl ülkücü benim arkadaş , benim !
Ülkemin, tüm unsurlarıyla ulusumun yükselmesini, ileri gitmesini, refahını, huzurunu, insani, sosyal, bilimsel, teknolojik gelişimini arzuluyorum, ulusçuyum, Atatürk gibi milliyetçiyim, bu gün kendine milliyetçiyim diyenler çoğu ise ümmetçi ve gericilerin ayakçısı...
Ülkücü, Mete Hana, Bilge Kağana, Türk'ün on bin yıllık tarihine, kültürüne aşık ve aşinadır.
Tüm ülkücülerin özelidir bu!
Lakin  yetmiş iki millete aynı nazarla bakar ülkücü!
İnsanlara verdiği değer ise  sadece iyi kötü ölçütlerine bağlıdır

Ülkücü, bir anlamda siyasi olmayan Türkçüdür.

Ülkücü emekten yanadır, solcudur.
Ancak !
Her türlü otokratik, despotik rejime diktatorya' ya da karşıdır.
Gerçek demokrasinin ve girişim özgürlüğü de dahil özgürlüklerin yılmaz savunucudur ülkücü.
Bütün bunları diğer fikirleri inançları önemsediğim için değil, bu  ülkenin vatansever bir yurttaşı, bireyi olduğu için önemser ülkücü.

Ülkücü kime denir ülkücü neyi savunur 

Ülkücü, Ülkeci ve ulusçudur, Atatürk gibi milliyetçisidir, Türk'ün on binlerce yıllık tarihine kültürüne aşınadır, bu her ülkücünün özelidir
Ülkücü hiç bir partiye üye , hiç bir Parti'ye  sempatizan da olmamalıdır, siyasi partilerin ve çala kalem yazdıkları tüzüklerinin  inanılırlık ve güvenirliliği yoktur, çünkü, iktidar olduklarında birbirlerinden farkı olmadığını aşikardır, tek amaçları var , suyun başını ele geçirmek.

Ülkücü kime denir siyasi bakış açısı ne olmalıdır

Ülkücü Platon gibi elitizmden yana tavır koymalıdır, ülkeyi , konusunda uzman , iyi yetişmiş kimselerin yönetmesine katkıda bulunmalıdır, ekonomide , ana üretim alanlarında katı devletçi olmalıdır ülkücü, lâkin , gerçek demokrasinin ve girişim özgürlüğü de dahil tüm özgürlüklerin yılmaz savunucusu olmalıdır ülkücü.
Hiç bir görüş ve düşünceyi yok saymaz, saygı duyar , ülkücü de bu ülkenin herhangi sade bir yurttaşı ve bireyidir
Bütün bunları, bu çalkantılı dönemde, kavram kargaşası yaşayan , fikren durduğu yeri sorgulaması gereken kişilere, ülkücülüğü yanlış anlamaması , farklı bir yere oturtmaması ve düşüncelerini hayata bakış açısını görmesi ve yeniden değerlendirmesi açısından yazdım, çünkü benim ülkücülüğüm budur.
O kadar .


Yorum Gönder

Yorum Gönder

Yorumlarda lütfen saygılı olun