Evlilik Üzerine bir şiir denemesi

Evlilik Üzerine bir şiir denemesi
 Evlilik Üzerine bir şiir denemesi 


Seninle birlikteyim ama senin değilim
Sen de benimlesin ama benim değil
Birbirimize sevgimizi sunuyoruz
Ama sevgimizin bütününü almıyoruz
Neden almıyoruz dersen!
Çünkü biz evliyiz

Seninle birlikteyim ama senin gölgen değilim
Sen de benimlesin ama benim gölgem değil
Birbirimize özgürlüğümüzü veriyoruz
Ama özgürlüğümüzün sınırını çizmiyoruz
Neden önemsiyoruz özgürlüğümüzü dersen!
Çünkü biz evliyiz.

Seninle birlikteyim ama senin yükümlün değilim
Sen de benimlesin ama benim yükümlüm değil
Birbirimize sadakatimizi gösteriyoruz
Ama sadakatimizin zorunluğunu hissetmiyoruz
Neden sadığız biliyor musun?
Çünkü biz evliyiz.

Seninle birlikteyim ama senin benliğin değilim
Sen de benimlesin ama benim benliğim değil
Birbirimize benliğimizi kabul ediyoruz
Ama benliğimizi değiştirmeye çalışmıyoruz
Neden mi?
Çünkü biz evliyiz.

Seninle birlikteyim ama senin direğin değilim
Sen de benimlesin ama benim direğim değil
Birbirimize destek oluyoruz
Ama destek olmadan da ayakta durabiliyoruz
Neden birbirimize desteğiz dersen?
Çünkü biz evliyiz

Seninle birlikteyim ama senin kavalın değilim
Sen de benimlesin ama benim kavalım değil
Birbirimize müziğimizi dinletiyoruz
Ama müziğimizi aynı anda çalmıyoruz.
Fraklı müzikler bizi ayrıştıramaz.
Çünkü biz evliyiz

Seninle birlikteyim ama senin bardağın değilim
Sen de benimlesin ama benim bardağım değil
Birbirimize içeceklerimizi ikram ediyoruz
Ama içeceklerimizi aynı bardaktan içmiyoruz
Ayrı bardaklardan içmesek de mutluyuz
Çünkü biz evliyiz.

Seninle birlikteyim ama senin ekmeğin değilim
Sen de benimlesin ama benim ekmeğim değil
Birbirimize yiyeceklerimizi paylaşıyoruz
Ama yiyeceklerimizi aynı lokmadan yemiyoruz
Lokmalarımız ayrıda olsa soframızda huzur var.
Çünkü biz evliyiz

Seninle birlikteyim ama senin güneşin değilim
Sen de benimlesin ama benim güneşim değil
Birbirimize ışığımızı veriyoruz
Ama ışığımızı aynı kaynaktan alıyoruz
Işıklarımızı saklasak da üşümüyoruz.
Çünkü biz evliyiz.

Seninle birlikteyim ama senin sevgilin değilim
Sen de benimlesin ama benim sevgilim değil
Birbirimize sevgiliyiz diyoruz
Ama sevgiliyiz demeden de seviyoruz
Neden mi?
Çünkü biz evliyiz.

Ahmet ATAM

0 Yorumlar

Yorumlarda lütfen saygılı olun