-->
zWZ3ZJ90R4zzhbql6NUZDSuEAK5vmsQ96TEJw5QR
Bookmark

Ot gibi yaşamak

Ot gibi yaşamak
Ot gibi yaşamak


Hayatımda hiç kripto para almadım, borsada param yok, faize para yatırmadım, faizle borç almadım, kimseye de faizle borç para vermedim, hiç riske girmedim, borsa çökmüş, adam yandım anam diyor, ulan alırken bana mı sordun, kazanırken benimle mi yedin, bu fakir bin kez yazdı, varsa paranız toprak alın altın alın diye.

İroninin Dibi Ot Gibi Yaşamak:


Mal mülk para pul valla başa beladır, işin yoksa sabahlara kadar hesap yap dur, ne demişler tığ teber mermerşahi gibi olacaksınız, benim gibi yapacaksınız.

Ben, Kafeye, kahveye, restorana, nargileciye gitmem, basurum var, uzun süre oturamam zaten
Bodrum, Kuş adası, Marmaris, Yunan Adalarını ise hiç bilmem...
Kör olası sigara birde onu atsam, iliğimi kemiğimi sömürüyor, öksürtmesi de çabası!
Hazır sarma tütün ise yasak, satana altı yıl hapis, Bitlis gebersin kimin umurunda, American Tobakko varken.
İçki mi, valla hanım çok ters bakıyor içkiye, zaten fiyatı malûm, içebilene aşkolsun helal olsun.

Marka merakım hiç olmadı, yakışanı yakıştırdığımı giyerim, yıllandıkça değerlenir giysilerim, hiç eskimez kıyafetlerim, çamaşır ve çoraplarımdan başka.
Yürünecek yerlere yürür,  olmadı şoförün ters bakışlarına hiç aldırmam 65 yaş üstü kartım var, halk otobüsü kullanırım.

Hastane postane harici bir yere de gitmediğimden, kimsede bana gelmez, o sebeple misafir ağırlama derdim de masrafım da yok. Kafam rahat, kesem rahat.
Siyasettir spordur derken şimdi de laik anti laik diye ta orta göbeğimizden öyle bir bölünmüşüz ki, ne söylesen Tayyibe çıkıyor yahu, dostluklar bozuldukları ile kalmıyor, valla işin sonu ta Silivri, onun için otur oturduğun yerde.

Araba mı?
O da başa bela yahu!
Benzini var, tamir bakımı var, sigortası var, yıllık taşıt vergisi var, muayene bedeli var, Reisin tepesi atarsa vergileri tekrar dan isteme tehlikesi var, var oğlu var, kapının önünde taksi durağında zaten bir sürü arabam var.

Tek eğlencem var, okumak, araştırmak, yazmak, makalemi kaç kişi okumuş, kaç kişi beğenmiş kaç kişi reklamlara tıklamış, ne kazanmışım, saat başı kontrol etmek, bazen kızıyorum, kimsede emeğe de saygı kalmamış arkadaş, madem okudun birde reklam tıkla, azıcık para kazanalım değil mi?
Ha bu arada bir şeyi anladım millet değil beğeni yapmak, yorum yapmak reklamı tıklamak, vallahi günahını bile bedava vermeyecek.

İkinci yaptığım işte Youtube'da oturduğun yerden hiç yorulmadan ve para harcamadan, tuzsuz leblebi ile ayran içerek seyahat ve gezi programları izlemek, bundan daha güzel yaşam mı var?
Kör olasıca Telekom onu da 300 TL yaptı, adam hiç olmazsa yaşlılara halk otobüsü gibi bedava yapar değil mi?

Aslına bakarsanız ne biliyor musunuz?
Yaşı da içi de geçmiş, Hanıma rehin, çoluk çocuğun eline muhtaç, Reisin  sadakası ile nefes almaya çalışan emekli, kedi gibi pısıp köşesinde oturmaktan başka ne boh yiyecek.

Bu yazı bugün için ironinin dibine vuran bir yazıdır, lakin kış geldiğinde kara mizaha dönecek, ülke tarihinde hiç görmediği bir kara kışa hazırlıksız gidiyor, kusursuz fırtına geliyor.

Ot gibi yaşamak nasıl olur kusursuz fırtınadan sonra
 
Ahmet ATAM
Yorum Gönder

Yorum Gönder

Yorumlarda lütfen saygılı olun